Profil

Pers Diamantboring ApS blev etableret i 1989. Da der på det tidspunkt var et uopdyrket marked, voksede firmaet hurtigt. I dag har virksomheden ti medarbejdere, otte service vogne, to administrative medarbejdere, samt en daglig leder medarbejder.

Pers Diamantboring tilbyder en specialservice til konkurrencedygtige priser, og har mulighed for at tilbyde sine ydelser til virksomheder, offentlige institutioner, industri-virksomheder og private på Sjælland.

Vi er kendt for at være på pletten og udføre et pænt stykke arbejde. Vi har en stabil stab af medarbejdere med flerårig ekspertise indenfor diamantboringdiamantskæring og wireskæring.

Vi er fleksible og kan arbejde døgnet rundt – alt efter kundens ønsker.

Pers Diamantboring

Et samarbejde med Per’s Diamantboring ApS betyder, at opgaverne løses kompetent, præcist og til tiden.

Styrken hos os er, udtaler firmaets direktør og ejer Per Kristensen, at vi kan yde en hurtig og effektiv service til vores kunder. En anden fordel for kunden er også, at vi altid bruger den nyeste teknologi. Dette er med til at gøre os til en dynamisk virksomhed, som er der, for sine kunder, når de har brug for os.

Vi kan også være behjælpelig hvis du står og mangler en dygtig VVS’er hos Per’s VVS

Har du brug for at vide mere om hvem vi er, hvad vi kan tilbyde dig eller står du og har spørgsmål? Så tøv endelig ikke med at kontakte os!