Diamantskæring

Professionel diamantskæring

Professionel diamantskæring finder man hos Per´s Diamantboring ApS. Her er høj service og kvalitet en selvfølgelighed og vi hjælper gerne med at føre kundens ønsker ud i livet.

Ved at benytte sig af professionel diamantskæring gennem Per´s Diamantboring ApS, kan man være sikker på en særdeles høj kvalitet. Vores diamantskæring bliver altid udført med professionelt skæreværktøj og af særdeles kompetente fagfolk. Værktøjet som benyttes ved metoden i vægge er vægsave, som kan skære op til 67 cm i dybden, og igennem alle materialer.

Moderne udstyr til vægskæring

Vi er vant til de fleste opgaver og med vores udstyr og værktøj kan vi skære igennem selv de stærkeste materialer. Med vægsave kan vi skære huller til vinduer, døre, porte, ventilation samt nedskæring af hele vægge. Uanset om opgaven er lille eller stor, simpel eller kompliceret, så kan du regne med at vi kan løse den for dig.

Vi udfører blandt andet diamantskæring i materialer som:

• Granit
  • Murværk
  • Beton
  • Jernbeton

Gulvskæring med præcision og kvalitet

Hos Per’s Diamantboring kan du altid forvente, at skærings- og boringsarbejde udføres i høj kvalitet af dygtige, professionelle fagolk. Vi sætter en stor ære i at løse enhver arbejdsopgave til perfektion – og vi stræber udelukkende efter at have tilfredse kunder. Vi skærer og borer med stor præcision og kan skærer i gulve ned til en dybde på 53 cm.

Har du brug for mere information omkring hvorvidt du kan gøre brug af diamantskæring? Så kontakt os i dag og få et tilbud. Ring på +45 70 27 33 30

Udover en professionel diamantskæring kan Per´s Diamantboring ApS også tilbyde diamantboring, som er ideel til udboring af ventilationshuller i badeværelser eller til udtag ved brændeovnen.

Se også vores andre services såsom wireskæring her på hjemmesiden.

Læs handelsbetingelser vedr. diamantskæring her

Diamantskæring af en betonvæg

En mand står og observerer diamantskæring af en betonvæg.

diamantskæring