Professionel diamantboring

Professionel diamantboring finder man hos Per’s Diamantboring ApS. Her er høj service og kvalitet en selvfølgelighed og vi hjælper gerne med at føre kundens ønsker ud i livet. Vi kan tilbyde diamantboring fra Ø 8-1200 mm. og kan bore huller både horisontalt og vertikalt samt smigboring i alle vinkler, også op under lofter mv.

Ved at benytte sig af professionel diamantboring gennem Per’s Diamantboring, kan man være sikker på en særdeles høj kvalitet. Arbejdet bliver lavet med professionelt værktøj, kompetente håndværkere og på præcist det tidspunkt kunden ønsker det. Så ønsker du en professionel diamantboring er Per’s Diamantboring det helt rigtige sted.

Professionel diamantboring udført af fagfolk

Vi har mange års erfaring med diamantboring i store og små størrelser, hvilket gør os til eksperter inden for feltet. Uanset hvilken type af diamantboring du har brug for, er vi derfor den rigtige samarbejdspartner for dig. Opgaver indenfor diamantboring kan kræve mange forskellige løsninger, og det er vigtigt, at det rigtige værktøj anvendes. Hos Per’s Diamantboring har vi den nødvendige know-how omkring hvilke værktøjer der skal bruges til de forskellige boringer. På denne måde sikrer vores dygtige fagfolk altid et professionelt udført arbejde i højeste kvalitet.

Hvad er diamantboring?

En diamantboring er en boring foretaget gennem gulv, væg eller loft. Dette kræver præcision, idet boringerne oftest anvendes, når der skal bores huller til ledninger, ventilation, rør- og kabelføringer, med mere. Diamanterne til boret er kunstigt fremstillet, men har styrke som en ægte diamant og vi kan således skære igennem alle materialer.

Vi udfører blandt andet diamantboring i materialer såsom:

• Granit
  • Murværk
  • Beton
  • Jernbeton

Uanset om det er horisontal og vertikal boring klarer vi både små og store opgaver.

Udover professionel diamantboring kan Per’s Diamantboring ApS også tilbyde diamantskæring, som er velegnet til udskæring af døre og vinduer.

Kontakt os i dag og få et tilbud. Ring på +45 70 27 33 30

Professionel diamantboring

Så ønsker du en professionel diamantboring er Per’s Diamantboring  det helt rigtige sted.

Se også vores andre ydelser såsom wireskæring her på hjemmesiden.

Læs handelsbetingelser vedr. diamantboring her